Angel-Wings

donderdag 30 augustus 2007

Verlaten bleef ik achter.. !

Verlaten bleef ik achter.. !


In jaren, geliefd
eeuwen, liefdevol
gegeven..
haar leven, in giften en gaven.
Handen die droegen, wasten, verzorgden,
voedsel bereiden.
Nu rustig op het dek,
Aarzelend gaan ze wat heen en weer, vragend lijkt het wel
Haar lief zacht gezicht, in een weerschijn,
van zilv'ren maneschijn.
Een aura om haar haren, zilverachtig glanzend
Ten einde, op het laatst.
Ogen die langzaam sluiten.
Een traan die werd gelaten,
Om haar mond een stille vraag, in stilte geleden,
doch niet alleen.
Omdat zij had gegeven
Een leven vol liefde
Een laatste ademtocht
Een laatste schok
Van het lijf, dat zo zoet
Gedragen
Alles Geestelijk
Danwel lichamelijk
Vol liefde
Liefdevol
Ging zij heen
Naar de andere wereld
In mijn hand
Een oude
verkilde hand
Verlaten
Bleef ik
eenzaam
in gevoel
Achter...



Voor mijn Oma



AngelWings

Geen opmerkingen:

Search

Google

~*~*~*~*~